"Бақыт - бұл сізді түсінген кезде»
Конфуций
Әр сабақта да, арнайы сабақтарда да (сынақ, тест) оқылғанды бақылау үшін оқушылармен кері байланыстың әртүрлі формалары қолданылады. Әлбетте, онсыз мүмкін емес, әйтпесе мұғалім өз сөзімен жоғалған саяхатшы болады. Сабақтың барлық кезеңдерінде кері байланысты сәтті ұйымдастыру сыныптың түсінігін үнемі бақылауға және назарын тиісті деңгейде ұстауға мүмкіндік береді.
Педкеңестің мақсаттары мен міндеттері:
Процесс қызықты болуы үшін сабақта студенттермен кері байланыстың әртүрлі әдістерін қолдану қажеттілігін атап өткен жөн. Сонымен қатар, әр форманың оң және теріс жақтары бар. Мысалы, ауызша жеке сауалнама мұғалімге оқушының білімін толық бағалауға мүмкіндік береді, монологиялық сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, бірақ сонымен бірге мұндай сауалнамаға көп уақыт кетеді, ал тәртіп зардап шегеді, өйткені қалған балалар скучно және қызықтырмайды.
Мәселені шешу үшін бір оқушының ауызша сауалнамасын басқалардың жазбаша сауалнамасымен біріктіруге болады; бір уақытта сыныпқа жолдастың жауап жоспарын құруды немесе арнайы кестеде күшті және әлсіз жақтарын атап өтуді ұсынуға болады; проектор арқылы экранға одан әрі проекциясы бар ноутбукта жауап жазбасын қолдануға болады (бірнеше оқушының жауаптарын бір сұраққа салыстыру өте қызықты).
Қазіргі мұғалімнің "қалпақ" әдісі бойынша осы тақырыпты талқылау.
Мұғалім-сарапшы-терең арнайы білімі бар, мәселе бойынша білікті қорытынды немесе пікір білдіруге қабілетті маман
Ақпарат әлеміндегі ең сенімді көзді таңдауға көмектесетін, ақпараттар ағынынан ең құнды ақпаратты оқшаулауға және оларды оқушының жеке біліміне айналдыруға қабілетті мұғалім — навигатор.
Мұғалім - оқу іс-әрекетінің модераторы. Жұмыс түрін таңдаңыз, жоба бойынша серіктестер табуға көмектесіңіз, студенттер, ата-аналар және мүмкін сарапшылар арасында байланыс орнатыңыз, егер оқу процесі қажет болса.
Фасилитатор (ағылш. facilitator, лат. facilis "жеңіл, ыңғайлы") - бұл топтық қарым-қатынасты сәтті қамтамасыз ететін адам.
Жаттықтырушы-мұғалім коучинг құралдарын қолдана отырып, өз оқушыларын тәуелсіз, коммуникативті, оқуға және дамуға дайын, мақсатты, өзін-өзі қамтамасыз ететін тұлғаларды қалыптастыру жолында сүйемелдейді. Коучинг-бұл кәсіби көмек, жаттығу.
Сабақта кері байланыстың қызықты формаларының болуы мұғалімге бағалаудың жинақталуын арттыруға ғана емес, сонымен қатар жұмысты жанды және қызықты етуге көмектеседі.