"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Абай Құнанбаев атындағы №6 мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Школа-гимназия №6 имени Абая Кунанбаева города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық баяндама

1.4.  Оқушылар контингентінің сипаттамасы
Бастауыш сынып оқушыларының саны
Жылдың соңында мемлекеттік тілде оқитын сынып оқушыларының саны өткен оқу жылымен салыстырғанда 48 оқушыға артты.   (1кесте.1; сурет. 1.1)  Бұл 2018-2019  және 2019-2020 оқу жылдарына оқуға келген бірінші сынып оқушыларының және орта буын сыныптарына  байланысты.
 
Кесте 1.1    1-6 сынып оқушылары санының динамикасы
Оқу жылы Оқушылар саны
1-4 сынып Мұғалімдер саны
1-4 сынып
2017-2018 96 4
2018-2019 118 6
2019-2020 166 6
Сурет. 1.1   1-4 сынып оқушылары санының динамикасы
 
 
2017-2018 оқу жылында бастауыш мектепте  оның ішінде мемлекеттік тілде 4 сынып құрылды.
2017-2018 оқу жылында оқушылар санының артуына байланысты, 0-4 сынып оқушылары екі ауысымда оқыды. Екінші ауысымда мектепалды дайындық сыныбы оқыды. Барлық бастауыш мектеп бес күндік жұмыс аптасы бойынша оқыды, сенбі күні элективті сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар, спорт жарыстары өткізілді, бұл олардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жас оқушылардың интеллектуалды қабілетін тиімді пайдалануға мүмкіндік берді.
Бастауыш жалпы білім беру.
Гимназияның білім беру үдерісіндегі алғашқы қадамы - жалпы бастауыш білім. Гимназия жағдайында бастауыш білім берудің негізгі міндеттері: бастауыш сынып оқушыларын Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарын ескере отырып оқыту, тәрбиелеу, оқу іс-әрекетінің негізгі дағдыларын меңгеру, теориялық ойлау элементтері, өзін-өзі бақылаудың негізгі дағдылары, білім беру мәдениеті, мінез-құлық және сөйлеу мәдениеті.
Білім беру құрылымын жаңғырту оқушылардың өзіндік ойлау және танымдық белсенділікті қамтамасыз ететін репродуктивтік оқытудың дәстүрлі әдістерін жеңу және білім берудің жаңа, конструктивті моделіне көшу болып табылады. Оқыту белсенді болуы тиіс, бірлескен орта жағдайында өткізілетін болса, оқытудың дифференциациясы жүзеге асырылуға тиіс, іске асыру барысында пәнаралық қарым-қатынас жүзеге асырылуы керек. Жоғарыда айтылғандардан басқа, міндетті түрде АКТ-ны қолдану, интерактивті оқыту, зерттеу әдістері және оқушылардың қажеттіліктеріне дер кезінде жауап беру қажет. 
Оқу – 6 жастан басталады. Оқу мерзімі - 4 жыл.
     1-кезеңнің негізгі мақсаты - оқушының даралығын анықтау және өзін-өзі жүзеге асыру, айналадағы шындықты білу, оқуға деген ниет пен қабілетті қалыптастыру  білім берудің келесі кезеңдерінде талап етілетін шынайы когнитивтік ынталандыруды қалыптастыру.
2017-2018 оқу жылының жаңартылған білім беру жүйесі және 2016-2017 оқу жылының 1-2 сыныптарында (ТБЖ) пәндер бойынша білім сапасын талдау
2016-2017 оқу жылында бірінші сыныптар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 327 (бұдан әрі - ҚР МЖМБС  -2015) бекіткен Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты бойынша оқытылды, онда бірінші жартыжылдық бірінші сынып оқушыларына бейімделу кезеңі ретінде есептеледі және оларға баға қойылмай,  тек қана қалыптастырушы бағалау рәсімі қолданылады.
       Екінші сыныптар 2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасының Үкіметі 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген  (негізгі, негізгі орта, жалпы орта білім) мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (ҚР МЖМБС  - 2012) бойынша оқытылды, оларға да бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау қолданылды. Осы негізде 2016-2017  және 2017-2018 оқу жылдардың бірінші жартысына салыстырмалы талдау жүргізу мүмкін емес. 
сапасының көрсеткіші жоғары, мұғалімдері Т.С.Резепова, О.А.Заболотняя. 2Д сыныбының білім сапасы төмен, көрсеткіші 56%, мұғалімі Н.А.Желева. Осы сыныпта 4 оқушы бір үшпен жылды аяқтады. 
            2017-2018 оқу жылдың бірінші жартыжылдықта 1Б, 1B, 1Г, 1Д және 1E сыныптары тек қана формативті түрде бағаланды, білімдерін бағалау үшін мұғалімдер «Қол сигналдары», «Жол жарығы», «Жетістік сатысы», «Аяқталмаған сөйлем», «Дөңгелек, үшбұрыш, , «Бір сөзбен ақиқат», «Шығу билеті» деген сияқты стратегияларды қолданды.
2017-2018 оқу жылында үшінші және төртінші сыныптар Қазақстан Республикасының Үкіметі 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген орта (негізгі, негізгі орта, жалпы орта білім) мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (МЖМБС ҚР-2012) бойынша оқытылды, оларда бөлімдер және тоқсандық жиынтық бағалау қолданылмады. 
2017-2018 оқу жылындағы білім сапасын талдау үшін салыстырмалы кестелерді қолданамыз.
4 сыныпта 4 А  сыныптары жоғары білім сапасы көрсетті (Кошеметова Р.К)
2018-2019 оқу жылы бойынша  3-4 сыныптардың білім сапасына талдау
4-сыныптар арасында жоғары білім сапасын 4А сыныптары көрсетті. (Айбатырова Ж.Д.) Сонымен қатар, білім беру процесінің технологиялануы білім сапасын жақсартуда маңызды рөл атқарды.  Мұғалімдер сыныпта (фронтальды, топтық, жұптық, жеке) әртүрлі жұмыс түрлерін қолданады, МЖМБС ҚР -2012 сәйкес жұмыс жасайтындығына қарамастан, критериалды бағалаудың элементтерін пайдалануға тырысады.
     Балалардың мектептегі оқу нәтижелері мұғалімдерден әрбір оқушының күтілетін оқу жетістіктеріне, оның оқуға деген қатынасына және тұтастай алғанда жеке даму динамикасына жетудегі жетістіктерді жан-жақты және объективті бағалауды талап етеді. Бірақ оқытудың мазмұнын жаңарту, жаңа тәсілдер мен оқыту әдістерін енгізудің озық тәжірибесін тарату дәстүрлі оқытудың оң тәжірибесін ескеруі керек. Дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін синтездеу сабақ өткізу формаларын әртараптандыруға, соқушылардың танымдық белсенділігін күшейтуге мүмкіндік береді. Бірінші сынып оқушыларының білім сапасына назар аударғым келеді, олар биыл 3 және 4 тоқсанда жиынтық бағалау бойынша қорытындыланды. САПА Айгерім білім сапасы ең жоғары 93% құрайды.
 
3.1.Жұмыс тәртібі . Орташа сынып мөлшері
 3.1.  Жұмыс тәртібі. Бастауыш мектептің орташа толтыру деңгейі
1-4 сынып оқушылары бір ауысымда оқиды, бұл жас ерекшеліктері мен физиологиялық қасиеттерін ескере отырып, жас оқушылардың интеллектуалды қабілеттерін тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.
      Оқу процесін ұйымдастырудың маңызды сипаттамаларының бірі - мектеп сыныптарының толықтығы. Өткен оқу жылымен салыстырғанда бастауыш мектептің жұмыспен қамтылу деңгейі 0,5% -ға өсті, бірақ оқу процесін ұйымдастыру  тиімді және білім сапасын жақсарту үшін қолайлы.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 27.08.2020 14:52
Құрылған күні: 28.08.2020 09:04

Текст