"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Абай Құнанбаев атындағы №6 мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Школа-гимназия №6 имени Абая Кунанбаева города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Әдістемелік кабинеттің жұмысындағы диагностика және мониторинг.

«Абай Құнанбаев атындағы № 6 мектеп-гимназиясы» КММ-нің педагогикалық қызметкерлерін аттестациялау мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі, орта және жалпы білім беретін жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау ережесіне және шарттарына сәйкес жүргізілді. техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің орта білім беру бағдарламалары. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы. Аттестация және аттестациялау кезеңінде мұғалімдерге әдіснамалық көмек көрсету жөніндегі жұмыстың бірі психологиялық қолдау болды.

Көптеген мұғалімдер Степногорск қаласының білім департаментінің дипломымен марапатталды. Сертификаттаудың әртүрлі формалары мұғалімдерге өз кәсіби мүмкіндіктеріне және жеке сипаттамаларына сәйкес келетінді таңдауға мүмкіндік берді. Жалпы мұғалімдер жақсы әдіснамалық, теориялық, психологиялық және педагогикалық дайындықты растады.

Жоғарыда айтылғандарға сүйенсек, біз келесі қорытындыларды шығара аламыз:

- 2018-2019 оқу жылындағы сертификаттау тұтастай алғанда сәтті аяқталды;

- аттестаттауды әдістемелік және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету жоспарға сәйкес нормативтік базаға сәйкес, кесте бойынша белгіленген мерзімде жүзеге асырылды;

- сертификаттау материалдарын талдау мұғалімдердің кәсіби біліктілігін тұрақты түрде арттыруды көрсетті.

 Облыстың әдістемелік қызметіндегі оң және теріс үрдістер.

                                     Оң тенденциялар

Әдістемелік кеңестерді дайындау мен өткізуде мұғалімдердің мүдделі қатысуы.
Әрбір мұғалімнің мектептің білім беру қызметінің нәтижелерін талдауына қосу.
Мотивациялық зерттеу саласын дамытуға мұғалімдердің қызығушылығы.
Қолайлы климаттық методологиялық кеңестер құру.


«Біздің отбасымыз - Заман талаптары» - «Үштілдік - уақыттың қажеттілігі» - «Үштілдік - уақыттың империясы»

   2015 жылдың қарашасында Қазақстанда 2015-2020 жылдардағы үш тілде білім беруді дамытудың жол картасы бекітілді. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерін үйренуге бағытталған.

  Қазіргі қазақстандық қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгеру адамның жеке және кәсіби қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады. Көптілді білім беру бейбітшілік пен келісімде өмір сүре алатын, өз мәдениетінен және басқа адамдардың мәдениетін құрметтеуге қабілетті бәсекеге қабілетті маман, жанұялық тұлғаны тәрбиелеу үшін қажет. Қазақстанда енгізілген көптілді білім беру бағдарламасы бірегей, себебі үш тілде оқыту бір мезгілде және параллельді түрде енгізіледі.

 

Сабақ барысында пән мұғалімінің қызметі мыналарды қамтиды:

Студенттерге пәндік-тілдік интеграцияланған білім алгоритмін ашу.
Ағылшын тілінде тақырыптық (пәндік) ақпаратты ұсыну (ауызша әңгіме, әңгіме, жазбаша мәтін, бейне және т.б.).
Студенттің толық жұмысына физика, химия, биология және информатика пәндерін оқыту әдістемесін ұсыну: сөздіктер, дидактикалық карталар, салыстырмалы схемалар, визуалды қолдау карталары және т.б.
CLIL әдісімен студенттерге өз жұмысында көмектесу.
Студенттің пәндік-тілдік жұмысының нәтижелерін тексеріңіз.
Жұмысты қорытындылайық.
Осылайша, физика, химия, биология және информатика пәндерін оқыту процесін ұйымдастыру үшін мұғалім сабақ мақсаттары мен міндеттеріне, зерттелетін пәннің мазмұны мазмұнына байланысты әртүрлі әдістерді, оқыту әдістерін, білім беру іс-шараларын ұйымдастырудың құралдары мен формаларын пайдалана алады. және студенттердің пәндік және тілдік дайындық деңгейі.

Мұғалім келесі кәсіби білім мен дағдыға ие болуы керек:
- пәндік-тілдік интеграцияланған оқытуды жүзеге асыруға ықпал ететін бағдарламалық құралдарды, әдістемелер мен әдістерді білу;
- бұл білімді іс жүзінде қолдану, яғни тиісті оқыту технологиясы;
- педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдылары;
- жас психологиясы, әлеуметтік психология және педагогикалық жұмыс психологиясы туралы білу;
- жұмыс істеу және импровизация, жеке шығармашылық стиль, өзіндік ерекшелігі;
- өз жұмысының тәжірибесін талдау, жинақтау мүмкіндігі.

Интеграцияланған сабақтарды тиімді өткізу үшін келесі шарттар қажет:
- оқу объектісін дұрыс анықтау, сабақтың мазмұнын мұқият іріктеу;
- мұғалімдердің кәсіби қасиеттері, мұғалімдер мен студенттердің сабақты дайындаудағы шығармашылық ынтымақтастығын қамтамасыз ету;
- студенттерді оқу үдерісіне өзін-өзі оқытуды енгізу;
- сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың проблемалық-негізделген әдістерін қолдану, психикалық белсенділігін арттыру;
- жеке және топтық жұмыс формаларын ойдағыдай үйлестіру;
- студенттердің психологиялық ерекшеліктерін міндетті түрде есепке алу.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 16.04.2019 15:08
Құрылған күні: 16.04.2019 15:08

Текст