Мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс-бұл ғылым, озық педагогикалық тәжірибе жетістіктеріне негізделген және әрбір мұғалімнің құзыреттілігі мен кәсіби шеберлігін жан-жақты арттыруға бағытталған арнайы практикалық іс-шаралар кешені. Бұл кешен, ең алдымен, жалпы педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін арттыруға, ал, сайып келгенде – білім беру процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға бағытталған: оқушылардың білім деңгейі, тәрбиелілігі мен дамуы. Білім беру жүйесін реформалау жағдайында әдістемелік жұмыс ерекше құнды.
Өмірде өзін-өзі көрсете алатын заманауи ойлау қабілеті бар адамды тек жоғары кәсіпқойлыққа ие педагогтар ғана тәрбиелеуі мүмкін. Бұл ретте "кәсібилік" ұғымына тек пәндік, дидактикалық, әдістемелік, психологиялық-педагогикалық білім мен іскерліктер ғана емес, сонымен қатар педагогтың кәсіби құндылықтарының жүйесі, оның нанымы, оны орнату кіретін жеке әлеуеті де кіреді.
Әдістемелік жұмыс мұғалімге ескірген көзқарастан арылуға көмектеседі, оны сыртқы өзгерістерге бейім етеді, бұл сайып келгенде оның бәсекеге қабілеттілігін арттырады.
Мектеп ұжымының нақты жұмысын таңдау кезінде келесі негіз жүйесін басшылыққа алады:
- мектеп, мұғалімдер алдында тұрған міндеттер;
- оқу-тәрбие процесінің деңгейі;
- оқу-материалдық базаның жай-күйі;
- жинақталған оң және теріс жұмыс тәжірибесі
Абай Құнанбаев атындағы № 6 мектеп-гимназиясының әдістемелік тақырыбы
"Білім беру үдерісіне инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу-оқушылардың білім сапасын арттырудың қажетті шарты »